Friday, December 16, 2011

susu bandung

kejadian ni berlaku ntah minggu bila....sdg aku pam susu,x terfikir nk tgk hasilnye akibat khusyuk layan internet..yela,aku pam susu kt meja kerja sendiri,senang..bila2 mase je boleh pam..hehe..sbb partition tinggi,dan meja di sebelah dinding..untuk elak org dgr bunyi pam,pasanglah lagu..heee~~~
tetiba terdetik di hati nk tgk hasil...aduh!!!!!!!!!terkejut dibuatnye sbb hasil perahan haritu seperti air bandung..huhu..menggelar jgk tgn ni tp relax je sbb pernah baca ttg ibu lain jugak yg pam susu jd gini..aku pn pikir,ni sbb luka akibat digeget cik safwah..mase 2 safwah baru tumbuh 2 btg gigi jadi asik lah nk menggigit =) so, dah tgk susu 2 pinky2, aku pn stop pam yg sebelah 2... then balik rumah baru smbung pam semula bahagian yg keluar susu bandung 2..alhamdulillah,ok suda!!

p/s : pg td meeting Rancangan Audit 2012, nmpknye thn dpn tiap2 bulan kena outstation, sedih jgk asyik nk tinggalkan safwah & papa..huhu..... dan mulai harini kena rajin restock susu utk safwah sepanjang mama o/s...

*mama bwk balik susu mcm ni kalau kena outstation,tiap kali scan di KLIA n airport2 negeri lain, dorg mesti senyum2 tanya Puan bawa ape ye?? aku pn....saya bwk susu....hehe,malu nk jwb kalo ada peg. lelaki kt situ.. (sbbnye,ais beku 2,bila masuk scan akan nmpk ketulan hitam)

No comments: